منتدى commerce
ما هى اكبر مخاوفك؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ما هى اكبر مخاوفك؟ 829894
ادارة المنتدي ما هى اكبر مخاوفك؟ 103798
منتدى commerce
ما هى اكبر مخاوفك؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ما هى اكبر مخاوفك؟ 829894
ادارة المنتدي ما هى اكبر مخاوفك؟ 103798
منتدى commerce
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ما هى اكبر مخاوفك؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف
Mohamed Mamdouh

ذكر عدد الرسائل : 1148
مكان السكن : EGYPT
الوظيفة : Complain & retention senior officer/ VF Egypt
الهواية : swimming and chess

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 25, 2008 10:23 am

ياريت تقولنا على الحاجات الى مخوفاك ومأثره عليك بالسلب
يعنى ببساطه:
قولنا انت خايف من ايه؟
وهل هيا فعلا تخوف؟!
http://www.aqimsalatak.com/
عاشق الجنة
مشرف
مشرف
عاشق الجنة

ذكر عدد الرسائل : 2920
مكان السكن : Giza
الوظيفة : student
الهواية : حب إستطلاع الحياة

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 25, 2008 10:04 pm

موضوع جميل جداا يا محمد

وفكرته كويسة جدا ، ماشية مع اليومين دول

طيب خليني اقترح نوع من الخوف احيانا بيمنعنا من عمل حاجات ممكن تاثر في حياتنا جدا وممكن تغيرها 180 درجو كمان

الخوف ده هو الخوف من عدم التقبل .. أحيانا كتير بيبقى نفسنا نعمل حاجات جديدة ماعملناهاش قبل كدة مع الناس او حتى في حياتنا الخاصة ، وممكن يفرق معانا كتير ، بس بنحس ان فيه شئ مانعنا من ده .. كتير بيكون الشئ ده هو الخوف من عدم التقبل من الآخرين

يا ترى ايييييييه الحل ؟؟
http://www.ibrahimelfiky.com
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى
.ندى.

انثى عدد الرسائل : 14301
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 25, 2008 10:15 pm

فكرة حلوة جداا بتاعت الموضوع

ربنا يكرمك

بالنسبة للخوفمن عدم التقبل .. انا تقريبا عندى المشكله دى و بتحصلى كتير .. يعني للاسف عندى اعتقاد ان لازم لما هعمل حاجالناس هتتريق عليا

بس اكتشفت ان فى طريقه حلوة للتغلب عليها و ان كانت الطريقة عايزة شوية تعديل .. بس اهى ماشية

انى افكر فى العكس تماما

افكر انى لما هعمل الفكرة دى الناس هينبهروا بيها ازاى و انها هتبقى عمل عظييييم ازاى و هغير بيها ايه

فالاقينى اتشجعت اوى انى اعمل الحاجة

بس مشكلة الطريقة دى فى حاجة .. انها بتبقى عايز معاها تتحكمفى نفسك كويس عشان متقلبش بغرور و رياء
يعني برضه بتبقى كارثه لما اواحد يقول هعمل كذا و الناس هيقولوا عنى شاطر و ذكى و و و

و النية و الاخلاص يضيعوا

فهى الفكرة ان الواحد لو حمس نفسه لان الناس هتتقبل الشىء دة و هيحبوه و هيعجبهم اوى بس فى نفس الوقت ظبط نيته انه يقصد بالعمل وجه الله و ان لو الناس قالت عليه حاجةحلوة يقولوها عيه عشان يبقى قدوة حسنة الناس تتغير بيها مش عشان نفسه

هيلاقى نفسه باذن الله عندةه طاقه عاليه انه يعمل الشىء الجديد و ربنا اكيد هيوفقه عشان نيته

-----------------------------------------------
http://www.amrkhaled.net
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف
Mohamed Mamdouh

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالجمعة نوفمبر 28, 2008 5:11 pm

معلش لو اتأخرت فى الرد سامحونى بس كان الوقت صعب شويه اليومين الى فاتو دول
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف
Mohamed Mamdouh

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالجمعة نوفمبر 28, 2008 5:22 pm

Janna Lover كتب:
موضوع جميل جداا يا محمد

وفكرته كويسة جدا ، ماشية مع اليومين دول

طيب خليني اقترح نوع من الخوف احيانا بيمنعنا من عمل حاجات ممكن تاثر في حياتنا جدا وممكن تغيرها 180 درجو كمان

الخوف ده هو الخوف من عدم التقبل .. أحيانا كتير بيبقى نفسنا نعمل حاجات جديدة ماعملناهاش قبل كدة مع الناس او حتى في حياتنا الخاصة ، وممكن يفرق معانا كتير ، بس بنحس ان فيه شئ مانعنا من ده .. كتير بيكون الشئ ده هو الخوف من عدم التقبل من الآخرين

يا ترى ايييييييه الحل ؟؟

ده فعلا من اكتر انواع الخوف الى موجوده عند الناس
اما الحل فا انا شايف ان مفيش احسن من المواجهه مع النفس ودى حاجه انا جربتها عن نفسى
يعنى مثلا انت بتخاف انك تعمل انترفيو يبقى اكسر الحاجز ده بأنك تروح تعمل انترفيوس على قد ما تقدر فى كل مودل مثلا تقابله روح قدم فيه واعمل انترقيو
خايف مثلا من الامتحانات جيب امتحانات واعد حل على قد ما تقدر
المواجهه يا جماعه مع النفس مهمه جدا لازم انت الى تأثر فى الخوف وتتحكم فيه مش هو الى يتحكم وبأثر فيك
ده بالعكس كمان انت ممكن تاخد الخوف دافع ليك لدرجه انه يخليك تعمل حاجات مكنتش تتوقع انك تعملها قبل كده
اما بالنسبه للخوف من عدم التقبل
هوا ازى من قبل حتى متعرفهم حكمت انهم مش هيتقبلوك ؟
الحل انك تطلق العنان لنفسك وسيب شخصيتك تطلع وتبا بحريه متعدش نحط قبود على نفسك لحد نا تقتلها
اكسر حاجز الخوف زى ما قلت وابتدى اتعرف على الناس مش هيكلوك
انت بتتعامل مع اعظم مخلوق خلقه ربنا اعمل علاقات فى اطار عام كويس هزر اكلم اخرج ....هتلاقى نفسك واحده واحده انك متقدرش تعيش من غير الناس

بس انت ماقلتليش ياجوهرى برده بتخاف من ايه؟ pirat

عدل سابقا من قبل the traveller في الجمعة نوفمبر 28, 2008 5:48 pm عدل 1 مرات
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف
Mohamed Mamdouh

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالجمعة نوفمبر 28, 2008 5:44 pm

ندى كتب:
فكرة حلوة جداا بتاعت الموضوع

ربنا يكرمك

بالنسبة للخوفمن عدم التقبل .. انا تقريبا عندى المشكله دى و بتحصلى كتير .. يعني للاسف عندى اعتقاد ان لازم لما هعمل حاجالناس هتتريق عليا

بس اكتشفت ان فى طريقه حلوة للتغلب عليها و ان كانت الطريقة عايزة شوية تعديل .. بس اهى ماشية

انى افكر فى العكس تماما

افكر انى لما هعمل الفكرة دى الناس هينبهروا بيها ازاى و انها هتبقى عمل عظييييم ازاى و هغير بيها ايه

فالاقينى اتشجعت اوى انى اعمل الحاجة

بس مشكلة الطريقة دى فى حاجة .. انها بتبقى عايز معاها تتحكمفى نفسك كويس عشان متقلبش بغرور و رياء
يعني برضه بتبقى كارثه لما اواحد يقول هعمل كذا و الناس هيقولوا عنى شاطر و ذكى و و و

و النية و الاخلاص يضيعوا

فهى الفكرة ان الواحد لو حمس نفسه لان الناس هتتقبل الشىء دة و هيحبوه و هيعجبهم اوى بس فى نفس الوقت ظبط نيته انه يقصد بالعمل وجه الله و ان لو الناس قالت عليه حاجةحلوة يقولوها عيه عشان يبقى قدوة حسنة الناس تتغير بيها مش عشان نفسه

هيلاقى نفسه باذن الله عندةه طاقه عاليه انه يعمل الشىء الجديد و ربنا اكيد هيوفقه عشان نيته

-----------------------------------------------

تمام ربنا يكرمك
وهوا عموما الفرق بين الثقه بالنفس والغرور شعره فلازم الواحد ياخد باله كويس من الحته دى لان فى ناس كتييير بتقلب معاهم من مجرد ثقه بالنفسه لغرور فظيع
بس المهم ان الواحد يحط نيه فى الاول ويتوكل على الله
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى
.ندى.

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالجمعة نوفمبر 28, 2008 8:07 pm

ربنا يكرمك و قفعلا هى شعرة بين الاتنين و انا يمكن عشان بخاف من الغرور فكتير بحس ان يبقى عدم الثقة احسن .. و دة اكيد غلط
و انا كنت عايزة اقولكوا المرة اللى فاتت لما شفت الموضوع انى بخاف جدااا من صوتى( العادى فى الكلام ..مش هغنى يعني ) Very Happy

و دة علشان عندى عقدة ان كتير بس من كذا سنه لما اخويا كان طفل خالص كنت كل ما ارد على التليفون يقولولى ازيك يا مصطفى Crying or Very sad
فعندى اعتقاد ان صوتى صوت اطفال .. و بصراحة كتير و انا بتكلم اصلا فى البيت بقلب على سن 3 سنين و بابا دايما يقولى بطلى لحسن تاخدى على كدة وتتكلمى كدة قصاد الناس و يقولوا عليكي عبيطة ..فكنت دايما بخاف
و كذا مرة جربت اسجل لنفسي على الكاميرا او الموبايل صوتى و اسمعه .. و احس انه عبيط

عشان كدة كنت محبش ابدا اتكلم قصاد عدد كبير

بس امبارح اتبسطت اوى انى اتكلمت بالصدفة لان الدكتور قالى يا تقولى انتى يا اما خلاص فاضطريت اتكلم و الناس مضحكتش و طلع صوتى عادى Very Happy

المهم يعني من كل دة

انا اكتشفت ان ممكن السبب فى الخوف بيكون كتير اقتناع الشخص بحاجة و عشان كدة لما كنت بسجل لنفسى كلام و اسمعه كنت بسمعه وحش لانى مقتنعه انه هيطلع وحش

فزى ما انت ما قلت احسن حاجة ان الواحد يكسر حاجز خوفه

و ربنا يستر و كلنا منخافش من حاجة .. غير من اننا نخاف نعمل حاجة حرام

و انا عندى حاجة تانيه بقى بخاف منها بجد بس محدش يتريق .. بخاف اوى من الضلمة مش عارفه ليه.. بترعب بجد ..
حد عنده حل
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى
hanzala

ذكر عدد الرسائل : 2605
مكان السكن : cairo
الوظيفة : إنسان
الهواية : الوحدة العربية - إظهار كلمة الحق

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالجمعة نوفمبر 28, 2008 10:41 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أكبر خوف عندي فعلاً هو عدم التقبل ... كتير أوي بحس إني مش مقبول من الناس .. حاسس إني بكون موجود معاهم ووسطهم وهو مش شايفني كأني شفاف مثلاً ... زمان كنت اجتماعي وبوصل لكل الناس لكن دلوقتي ... حاسس إني بقيت منطوي شوية بس بكون اجتماعي أوي مع الناس اللي أعرفهم قبل كدة أو ممكن أعرف حد بالصدفة لكن صعب إني أعرف حد جديد دلوقتي .. كل لما آجي أعرف حد لمجرد إني أعرفه لأني مش بحب المصالح ومش بحب أعرف حد علشان سبب معين .. بخاف ليرفض أو يعاملني باستهانة
أنا بحب أعرف كل الناس لأني بعامل الكل باحترام الحمد لله وبحاول معملش حاجة تضايق حد مني ... لكن دلوقتي الناس بتتعامل معايا كإني شخص مليش لازمة ... لكن أنا عارف إيه اللي فيا بس مش بحب أقعد أتكلم على نفسي .. ده بيخلي الناس تفهمني غلط وتظلمني .. لكن لو قعدت أتكلم علشان أثبتلهم إني مش زي م هما فاكرين بحس إني بتكلم بثقة لأني عارف اللي بقوله ده لكن هما بياخدوا الكلام بغرور
عمري م فكرت في الغرور لأن مفيش حد أحسن من حد .. وفوق كل ذي علم عليم
قد تكون المشكلة في مهارات الاتصال لأني متضايق أوي إني محضرتش الندوة يوم الخميس
مش عارف ... لو الناس فهمت طرقة تفكيري .. هيعرفوا إني عمري م هضرهم ... حتى لو مستفادوش مني حاجة
وأصلاً أنا مكتئب دلوقتي بقالي يومين امبارح والنهاردة

اللهم أجرني في مصيبتي واخلفني خيراً منها
سمير
http://www.hypothetical-world.blogspot.com
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى
.ندى.

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالسبت نوفمبر 29, 2008 2:55 am

لا حول و لا قوة الا بالله

ممكن بس تكون حضرتك حصلتلك مشكلة فمضايقاك فمسببه كل دة

صلى و ادعي ربنا كتير و اشكيله كل همومك و باذن الله هتحس انك مرتاح

و كمان خليك واثق ان الناس هتعاملك كويس و هتفهمك و ارجع اجتماعى تانى

اكيد اللى مش مهتميين بيبقوا مشغولين شوية بس ..فادى للناس اعذار و هما اكيد هيدولك اعذار و عيش حياتك بتفائل و اتعامل مع الناس عادى و حاول تتقبلهم .. هتلاقى مهارات التصال و كل حاجة اتظبططت باذن الله

انا شايفه مع احترامى لكل الندوات و الكورسات فى التنمية البشريه و انا بحبها جداا ..لكن معمرهاش هتبقى مفيدة قد انك تطبق بنفسك

هى فايدتها انها هتفكرك و تديك اساس تفكير علمى ..بس ممكن واحد بفطرته يبقى فيه كل الكلام دة

زى الادارة كدة

في ناس بتدير حااجت كويس اوى اوى اوى و هما مخدوش الابتدائية
و ناس معاها دكتوراه فى الادارة و ميعرفش يدير حتى نفسه

فاهم حاجة تكون من جواك عايز تكون اجتماعى او عايز تغير نفسك فى اى حاجة و تبدا و تجرب و تتوكل على الله و كل اللى انت عايزه هتوصلله باذن الله

انا عن نفسي لو حد شافنى و انا طفله و شافنى دلوقتى اتغيرت كتير الحمد لله فى مساله اجتماعية وانطوائية

كنت زمان انطوائية جداا ..دلوقتى تقريبا نص بنات المدرج اصحابى و غير اصحابى فى المدرجات التانيه و كل ما اتعرف على واحدة اتصاحب عليها عادى ..هو برضه بصراحة ببقى حاسة انى بجاهد نفسي و انا بكلم واحدة معرفهاش ..بس الحمد لله اتحسنت كتير

و ربنا معاك ..و ادعى دايما باستمرار من قلبك ..اللهم ارزقنى حبك و حب من احبك و حب عملا يقربنى لحبك . ..هتلاقى الناس بتتقبلك منغير ما تكلمهم اصلا و بييجوا بنفسهم يتعرفوا عليك

سلااااااام عليكم و رحمة الله و بركاته
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى
hanzala

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالسبت نوفمبر 29, 2008 3:35 am

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
يااااااه
متعرفيش الدفعة دي بتخليني كويس أد إيه؟
كويس إني لقيت حد يعبرني ويشجعني .. دخلتك حسستني إني ماشي بقطع في هدومي
"لا حول ولا قوة إلا بالله" يا عيني شوف الولد عامل في نفسه إزاي؟
ههههههههه لكن طبعاً هي تنطبق علي وكويسة في حالتي دي جداً
أنا لسة في الروح ... وبحاول وإن شاء الله أعمل زي م انتي بتقولي لكن أهم حاجة العلاقة ما بيني وبين ربنا ... أنا متأكد إنها هي دي اللي عاملة فيا كدة ... ربنا يهديني يارب
أشكرك جداً لنصائحك وأتمنى أعرف المزيد ...
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف
Mohamed Mamdouh

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 3:25 pm

hanzala كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أكبر خوف عندي فعلاً هو عدم التقبل ... كتير أوي بحس إني مش مقبول من الناس .. حاسس إني بكون موجود معاهم ووسطهم وهو مش شايفني كأني شفاف مثلاً ... زمان كنت اجتماعي وبوصل لكل الناس لكن دلوقتي ... حاسس إني بقيت منطوي شوية بس بكون اجتماعي أوي مع الناس اللي أعرفهم قبل كدة أو ممكن أعرف حد بالصدفة لكن صعب إني أعرف حد جديد دلوقتي .. كل لما آجي أعرف حد لمجرد إني أعرفه لأني مش بحب المصالح ومش بحب أعرف حد علشان سبب معين .. بخاف ليرفض أو يعاملني باستهانة
أنا بحب أعرف كل الناس لأني بعامل الكل باحترام الحمد لله وبحاول معملش حاجة تضايق حد مني ... لكن دلوقتي الناس بتتعامل معايا كإني شخص مليش لازمة ... لكن أنا عارف إيه اللي فيا بس مش بحب أقعد أتكلم على نفسي .. ده بيخلي الناس تفهمني غلط وتظلمني .. لكن لو قعدت أتكلم علشان أثبتلهم إني مش زي م هما فاكرين بحس إني بتكلم بثقة لأني عارف اللي بقوله ده لكن هما بياخدوا الكلام بغرور
عمري م فكرت في الغرور لأن مفيش حد أحسن من حد .. وفوق كل ذي علم عليم
قد تكون المشكلة في مهارات الاتصال لأني متضايق أوي إني محضرتش الندوة يوم الخميس
مش عارف ... لو الناس فهمت طرقة تفكيري .. هيعرفوا إني عمري م هضرهم ... حتى لو مستفادوش مني حاجة
وأصلاً أنا مكتئب دلوقتي بقالي يومين امبارح والنهاردة

اللهم أجرني في مصيبتي واخلفني خيراً منها
سمير

ربنا يكرمك بجد
طالما انك اكلمت يبقى انت عارف مشكله نفسك وطالما انك عارف المشكلبه يبقى ان شاء الله ده نص الطريق عشان تحلها
هوا المفروض انك عشان تبقى عندك مهارات اتصال كويسه بالاخرين لازم الاول تكون متواصل مع نفسك ويكون عندك فى كده رضا داخلى وثقه بالنفس ومفيش حاجه بجد بدعم ده اد علاقه الواحدد بربنا
ولو لحظت كده هتلاقى معظم الناس الى عندهم علاقات كويسه مع الناس قريبين من ربنا
فنحاول كده بقدر الامكان نتقى الله فى انفسنا وفى الى حولينا وان شاء الله كل حاجه تتظبط Very Happy

وبعدين ياعم متشرفنا بيك كده وتعرفنا عليك فى المدرج Smile
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى
.ندى.

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 5:42 pm

[quote="hanzala"]وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
يااااااه
متعرفيش الدفعة دي بتخليني كويس أد إيه؟
ربنا يكرمك
كويس إني لقيت حد يعبرني ويشجعني .. دخلتك حسستني إني ماشي بقطع في هدومي
"لا حول ولا قوة إلا بالله" يا عيني شوف الولد عامل في نفسه إزاي؟
ههههههههه لكن طبعاً هي تنطبق علي وكويسة في حالتي دي جداً

لا و الله مقصدش للدرجادى Very Happy
انا صح اتاثرت بالمشاركة بس متخيلتش لدرجة تقطيع الهدوم
هو انا متعودة لما الاقى حد شكله متضايق حتى لو شوية صغيرين اقول لا حول و لا قوة الا بالله Smile

أنا لسة في الروح ... وبحاول وإن شاء الله أعمل زي م انتي بتقولي لكن أهم حاجة العلاقة ما بيني وبين ربنا ... أنا متأكد إنها هي دي اللي عاملة فيا كدة ... ربنا يهديني يارب

امين يا رب ..و يهدينا كللللنا
يارب الكام يوم الجايين و يوم عرفة يخلونا نرجع كلنا كويسين
أشكرك جداً لنصائحك وأتمنى أعرف المزيد

العفو على ايه ..دة شوية رغي كدة مش نصايح اوى

ربنا يكرمك

سلااااام علييكم و رحمة الله و بركاته
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى
.ندى.

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 5:48 pm

اقتباس :

تمام كدة ..عايزينكوا تتجمعوا

عشان نحقق الاهداف الكوميرساوية

و الدفعه دى هتتجمع يعني هتتجمع .. ان شاء الله Very Happy
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى
hanzala

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالأحد ديسمبر 14, 2008 5:44 pm

[quote="the traveller"]
hanzala كتب:

معلش أنا آسف جداً إني مشوفتش الرد لأني بقالي كتير مش بدخل وكل سنة وانت طيبة ولو انها متأخرة
لكن تتعوض إن شاء الله وأكيد أتشرف بيك لكن أنا معرفش ولا اسمك ولا بتقعد فين أنا اسمي سمير وبقعد في البنشات اللي على يمين الدكتور أول كام بنش .. مش كلهم يعني لكن واحد منهم .. هتلاقيني ممكن في منطقة حوالين هيثم ومحمود فريد لو تعرفهم لأني مليش مكان ثابت أوي .. لكن ممكن أكون شوفتك ومعرفش إسمك أو العكس مش عارف ازاي لكن إن شاء الله لو انت جاي يوم الاتنين يبقى هشوفك إن شاء الله
تحياتي وربنا يكرمك يارب
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى
hanzala

ما هى اكبر مخاوفك؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هى اكبر مخاوفك؟   ما هى اكبر مخاوفك؟ Emptyالأحد ديسمبر 14, 2008 5:45 pm

ندى كتب:
اقتباس :

تمام كدة ..عايزينكوا تتجمعوا

عشان نحقق الاهداف الكوميرساوية

و الدفعه دى هتتجمع يعني هتتجمع .. ان شاء الله Very Happy

ههههههههههه
متشكر على ردودك ... وإن شاء الله نتجمع في خير يارب
ربنا يكرمكنا ويوقفقنا

ما هى اكبر مخاوفك؟
صفحة 1 من اصل 1